miércoles, 20 de septiembre de 2017

dimecres, 20 de septembre de 2017

➽Aprofundint en el meu aprenentatge💪



Després de consultar diversos tutorials en internet que indiquen com crear un blog, a fi de posar-me al dia de les classes perdudes dels primers dies de curs, he trobat un que m'ha resultat prou clar a l'hora d'explicar pas per pas cada un dels aspectes que configuren el blog.

És per això que m'agradaria compartir-ho perquè vos puga servir d'ajuda de la mateixa manera que m'ha ajudat a mi. Després de dedicar-li moltes hores, no per difícil sinó per novella, he descobert que m'encanta treballar en la creació d'un blog ja que les possibilitats per a personalitzar-ho són quasi infinites i pot arribar a ser una eina de comunicació verdaderament interessant i creativa. Els aspectes que jo he tingut en compte són els pautats pel professor de "desenvolupament curricular i aules digitals en l'educació infantil" i seguint les seues indicacions mes blog consta de:

- entrades de text a modo de diari.
- dades personals com a usuaria de blogger.
- diferents gadgets d'informació que completen els continguts.
- enquesta de satisfacció dels visitants.
- contacte de correu elctrònic.
- llicença de privacitat amb l'ús de creative common
- l'ús d'imatges lliures de drets d'autoría.




No hay comentarios:

Publicar un comentario